بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ایالت خودمختار برای خودشان تاسیس کرده اند!

محمد سررشته‌داری درباره اظهارات اخیر جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به نظرم باید با این مسائل به گونه‌ای دیگر نگاه شود. ابتدا اینکه چهار هفته‌ی متوالی است که در تبریز علیه امیر قلعه‌نویی شعار داده می‌شود و باشگاه استقلال و همچنین امیر قلعه‌نویی نسبت به این توهین‌ها واکنشی نشان نداده‌اند. ما اعتقاد داریم اگر بنا به واکنش باشد، باید کمیته انضباطی ابتدا به آن شعارها واکنش داشته باشد. دوم اینکه خود آقای حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی در استادیوم حاضر بودند و نیاز نیست کسی برای ایشان تعیین تکلیف کند. سوم اینکه به گواه خبرگزاری‌ها شروع شعارهای تحریک‌آمیز از سوی هواداران تراکتور و در حوالی ساعت 14 بود.
وی در رابطه با ماجرای کاظمیان گفت: آقای کاظمیان حرکتی را انجام دادند که از چشم حراست ورزشگاه آزادی دور نماند. به هرحال ایشان یک رفتار ناشایست و زننده انجام دادند که بازخوردش آنچه که دیدید، شد.
مدیر روابط عمومی استقلال در پایان افزود: باشگاه استقلال به هیچ وجه با مسائل این چنینی موافق نیست و اگر اتفاق افتاده باشد هم از سوی مجموعه استقلال این مسئله محکوم است ولی فراموش نکنید حرمت امامزاده را متولی باید داشته باشد....

بزرگترین پیروزی:منتظر محروم شدنمان هستیم .... اما ...
تماشاگران استقلال اصلا از این محرومیت های احتمالی ناراحت نخواهند شد!چون تبریزی ها باید بدانند که نباید فقط ادعای بافرهنگ ها و متعصبها را دربیاورند،ما استقلالی ها هنوز هم بهترین و پرشورترین و متعصبترین تماشاگران ایران و حتی آسیا هستیم.لذا تماشاگران تیمی که به اندازه یک جام حذفی استقلالی ها مقام کسب نکرده بیشتر از این نباید به آنها اجازه  بی ادبی را می دادیم.
به والله خیلی با این تماشاگران تبریزی مدارا کردیم!اما نمیدانم چرا مسئولان و مدیران فوتبال با این تیم و تماشاگرانشان این همه مدارا می کنند!
نمی دانیم بخاطر بعضی مسائل سیاسی هست یا ....!اما با این تیم و تماشاگرانش خیلی لطف و مدارا کرده اند.این تیم نه سابقه  باشگاهی چون استقلال را دارد و نه تماشاگرانش در حدی هستند که بخواهند برای سرمربی تیم بزرگی چون استقلال که لااقل 5 برابر شهر تبریز و به اندازه جمعیت کل استان آذربایجان تماشاگر دارد تعیین تکلیف کنند و وی را تهدید به نداشتن امنیت جانی کنند!تبریبزی ها فکر می کنند از آسمون همین یک تیم آفتاده پایین و خدا رو بنده نیستند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 12 / 1391برچسب:فحاشی تماشاگران,تراکتورسازان,امیر قلعه نویی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com